Ayrılalım Şaziye #1



Bu ilişki beni çok yıprattı, ben ayrılmak istiyorum Şaziye. Zaten bugün hava güzeldi. Hava güzel olunca kafam karışıyor biliyorsun, hep hayvan sevmek istiyorum. Uzun zamandır bir hayvanımın olmaması beni mutsuz ediyor, ben ayrılmak istiyorum Şaziye.

Annem sırf gülmek için Sana yemek vermeden önce ekmekleri ıslatıp kuma bulardı. sende n'apcan, açlıktan ölmemek için dişleri gıcırdaya gıcırdaya yemeye çalışıyordun. Acaba senin beddualarını mı aldım? Böyle şeyler düşünmekten yıldım, ben ayrılmak istiyorum Şaziye.

Buzdolabımız iyi soğutmuyor, halbuki daha çok yeni. Annem, dolabın ön tarafında bir kapak olması gerektiğini ve o kapağı açıp filtreyi temizlersem düzeleceğini söyledi. Çok sevindim. Buzdolabımızı kendim tamir edecek olmamın gönenciyle gönençlendim. Ama bizim buzdolabın önünde kapak yokmuş, derin dondurucuların kapağı üst-deymiş asabım bozuldu, ben ayrılmak istiyorum Şaziye.

Şu kitaplıklarımı karşı duvara alıp aralarına televizyon ünitesi koymak için bir televizyon ünitesi alayım diyorum. Sağ tarafa da çalışma masasıyla rahat bir sandalye. Tebdil-i mekan hesabı. Belki o zaman bir şeyler yapmak için götümü kaldırabilirim. Yani şu anda götümü kaldıracak halim yok, çok yorgunum, ben ayrılmak istiyorum Şaziye.

Aslında biliyorsun, ev içindeki bu tip ustalık işlerini yapmak senin görevin. Cosmopolitanlar öyle diyor. Ama bunları kafaya takmadığımı anlamadığın için de senden ayrılmak istiyorum Şaziye, olmuyor, ben çok yıprandım. Dakikaları icat eden bağını bostanını siktiğiminin Babillilerine her dakika sövüyorum. Zamana bağlanan her şeye sövüyorum ama çiçek saatleri hariç, ne bileyim. Mesela 13, on üçüncü saati, saatle sınırlandırılmamış nihai vahşi saati simgeliyormuş. Bu yüzden uğursuz diye anılıyormuş. Onu geç, bu gece en uzun gece. Şeb-i Yelda. Hani müneccimle muvakkıta giydirmeli dizeler var bu geceyle ilgili. Her neyse, bu kadar uzun bir gecede seni düşünmek istemiyorum, ben ayrılmak istiyorum Şaziye.

Şu sıralar yarı zamanlı olarak İran maslahatgüzarlığı yapıyorum. Değişik bir deneyim tabi, ama zamanla alışacağımı düşünüyorum. Sana bu satırları sadrazamın sol taşağından yazıyorum ve bu satırları okurken kendini içkiye vurup kederleneceksin biliyorum, seni çok seviyorum, ama ben ayrılmak istiyorum Şaziye.



0 yorum :